12 juni 2013

Sommarfiske på Vättern, ja visst..




Rhino betes skalle fungerade mycket bra även på Vättern.


Har under 3 dagar kört stamgäster som har varit med ända sedan jag började guida. Denna gång blev det Vättern som vi valde. Fisket va mycket bra när vi väl hittade rätt område att fiska i. Vi körde bort oss först men kom rätt sedan jag pratade med Ove "team Extreme" Johansson även Rapala pro guide och även  kollega(tack för tipset). Vi fick både lax, röding och många öringar. Sista dagen valde vi ett område som jag brukar fiska i och fisket va lika bra även där. Passa på att boka sommarfiske nu i sommar och jag kommer att finns på både Vänern och Vättern framöver. Nu blir det skolavslutning och familjetid ett par dagar men sen är jag på Vättern igen några dagar. Välkommen med förfrågning!